کتاب شیمی جامع کنکور جلد 1 سری iQ برای کنکور 1404

جلد بانک تست (دهم + یازدهم + دوازدهم)
امتیاز 446 نفر
4.2 از 5

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

یکی از درسای سخت تو کنکور سراسری برای رشته‌های ریاضی و تجربی، درس شیمی هست. اگه می‌خوای توی این درس رتبه‌ساز بترکونی، کتاب شیمی جامع کنکور جلد 1 سری iQ برای کنکور 1404دقیقا همون چیزی هست که نیاز داری! این کتاب دو جلد داره که گنجینه‌ای از تمام مطالب و نکاتی هست که برای موفقیت تو این درس مهم لازمه. استفاده از سری کتاب‌های آیکیو برای رسیدن به درصدهای بالای هشتاد تو کنکور سراسری واجبه.

کتاب شیمی جامع کنکور جلد 1 سری iQ توی 528 صفحه رحلی و در سال 1403 با چاپ رنگی عرضه شده. جلدش از نوع شومیزه، یعنی هم مقاوم و هم سبک. این کتاب به قلم آقایان پویا الفتی و امیرحسین کریمی هستش.

ویژگی‌های اصلی کتاب شیمی جامع کنکور جلد 1 سری iQ

وقتی ویژگی‌های اصلی این کتاب رو می‌گم، حتماً قانع می‌شی که این کتاب می‌تونه تو قفسه‌ی کتاب‌هات جا داشته باشه و به خواسته‌ات از این درس برسونه. اول از همه، این کتاب جامع هست و تمام دروس شیمی رو از پایه دهم تا دوازدهم داره. نکته‌ی مثبت بعدی اینه که درس‌محوره، یعنی به جای اینکه موضوعات رو از هم جدا کنه، به طور کامل و دقیق مباحث رو بر اساس ترتیب کتاب درسی پایه به پایه و درس به درس دنبال می‌کنه تا مطالب برات خیلی بهتر و راحت‌تر جا بیفته. این خیلی مهمه چون باعث می‌شه ذهنت منظم پیش بره و بهتر بتونی مطالب رو درک کنی و از یادگیریت لذت ببری. کتاب شامل 4200 تست هست که به طور میانگین هر فصل 420 تا تست داره. جلد اول این کتاب فقط پاسخنامه کلیدی داره و برای داشتن پاسخنامه تشریحی باید جلد دوم این کتاب رو تهیه کنی.

جلد اول این کتاب صرفاً بانک تست هست و تست‌های متنوع و سطح‌بندی شده داره که از ساده تا سخت مرتب شدن. سوالات تو 4 سطح دسته‌بندی شدن: تست‌های محتوایی و خط به خط، تست‌های تسلط، تست‌های آزمون گاج و در نهایت سطح چهارم تست‌های iQ که مخصوص دانش‌آموزای خفنه! علاوه بر این، انتهای هر فصل هم آزمون جامع اون فصل داره. در واقع همه‌ی اون چیزی که یه دانش‌آموز برای یه درصد بالا تو درس شیمی نیاز داره رو می‌تونه با هم یه‌جا توی این کتاب ببینه.

این کتاب رو می‌تونی کل سال تحصیلی استفاده کنی، از همون اول تا روز کنکور. مهم نیست کجای راه هستی، این کتاب همیشه کنارت خواهد بود و بهت کمک می‌کنه که مطالب رو بهتر و کامل‌تر یاد بگیری. این کتاب برای بچه‌ها تو هر سطحی که باشن مناسبه و می‌تونه یه انتخاب خوب برای همه سطح‌های دانش‌آموزان باشه.

چرا کتاب جامع کنکور شیمی جلد 1 سری iQ را بخریم؟

چون این کتاب بهت کمک می‌کنه که تو درس شیمی حداقل یه سر و گردن از بقیه رقبات بالاتر باشی. اگه واقعاً می‌خوای تو کنکور بدرخشی و به درصدهای بالا برسی، این کتاب یه همراه مطمئن و کاربلد برای توئه. اصلا شعار مخصوص این کتاب 4200 تست جدید و چالشی برای 100 زدن کنکور هست. کتاب شیمی جامع سری iQ نه تنها همه‌ی مباحث مهم رو پوشش می‌ده، بلکه با تست‌های نکته‌دار و طبقه‌بندی شده‌اش، تو رو برای هر چالش کنکوری آماده می‌کنه و بهت جسارت حل کردن سوالای خیلی سخت رو هم می‌ده. پس اگه دنبال یه کتاب همه‌چی تموم برای شیمی هستی، این همون کتابیه که می‌تونه بهت خیلی کمک کنه!

مشخصات کتاب شیمی iQ جامع کنکور جلد 1

  • ارائه کامل مباحث شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
  • به روزرسانی تست‌ها مطابق تست‌های کنکور۱۴۰۳
  • ارائه ۴۲۰۰ تست در چهار گام مختلف برای کسب درصدهای عالی
  • ارائه آزمون‌های جامع در انتهای هر فصل مطابق سختی کنکور ۱۴۰۳
  • ارائه پاسخ‌نانه کلیدی برای تستها
  • ارائه درسنامه جامع و پاسخ‌های کاملا تشریحی در جلد مکمل(جلد دوم)

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
20 مرداد 1403
کاربر گاج مارکت
سلام نوبت چاپ چندم هستش؟
13 مرداد 1403
کاربر گاج مارکت
سلام ببخشید جلد تست پاسخنامه جداست؟
29 دی 1402
کاربر گاج مارکت
کتاب بسیار خوب و عالی هستو سطح سوالاتش خیلی خوبه به خصوص بخش +IQ فقط کاش کیفیت تصاویر کتاب یکم بهتر‌ بود
پرسش و پاسخ

سلام . این کتاب با چاپ ۴۰۲ تفاوتی داره؟

کارشناس گاج مارکت : 26 شهریور 1403

سلام دوست عزیز؛ بله ، چاپ جدید این کتاب نسبت به چاپ سال قبل تغییرات محتوایی داشته است.

سلام از این کتاب برای کنکور ۱۴۰۵ هم میشود استفاده کرد؟ خیلی ممنونم

کارشناس گاج مارکت : 25 شهریور 1403

سلام دوست عزیز؛ "این کتاب ویژه کنکور1404 می باشد. اگر کتاب درسی تغییرات نداشته باشد از همین کتاب می توانید استفاده کنید اما درصورتی که کتاب های درسی شامل تغییرات شود روی کتاب ها اعمال میشود و تجدید چاپ میشود."

سلام این کتاب درسنامه داره؟

کارشناس گاج مارکت : 19 شهریور 1403

سلام امیررضا جان؛ خیر ، جلد یک این کتاب شامل بانک تست و پاسخنامه کلیدی و جلد دوم این کتاب شامل پاسخ‌نامه + درس‌نامه می باشد.

2 3 4 5 6 7

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.